31 October 2011

Halloween week!

posto posto... this is the way we are celebrating halloween week wink wink "____"

----------------------------------- -----------Preparation-------------------------------------------------

I call his name Obito dia jadi sebagai drakula. Sempat dia beli contact lens color purple untuk jadi lebih real drakula but lebih best kalau dapat pakai costume cuma kalau beli costume memang over bajet satu lagi disebabkan permintaan di malaysia tak banyak so kalau jual di malaysia memang sangat mahal then make up pun okay what.



lepas seorang demi seorang kena make-up then giliran I pula. sebelum halloween lagi our team dah buat survey di internet, youtube siapa nak jadi drakula, siapa jadi joker and me jadi kucing seram meow meoww... mulanya make-up adalah nampak seram juga tapi disebabkan ada ramai budak-budak yang sampai menangis tengok muka I sebab takut so I padam balik jadi sebagai kucing gedik awww :)

-------------------------------------------------- After-----------------------------------------------------

The whole day macam-macam expression yang kami dapat ada yang gelakkan yang pandang pelik ada yang & paling best ada sekumpulan mat salih dengan costume hantu dan perempuan sihir  join the club mostly singaporean yang datang, dengan lampu neon yang malap, make-up hantu yang buruk adalah hari yang sangat best.


here's my make-up. Untuk menjadi kucing gedik I putihkan seluruh muka dengan eye shadow, kelopak mata letakkan grey color eye shadow, kening lukis untuk efek tebal, hidung dan pipi lukis guna liquid eye liner untuk serupa macam hidung & misai kucing dan akhir sekali pertama kali I pakai lipstick merah terang untuk menjadi seekor kucing gedik dan seksi LOL!



No comments: