11 August 2010

without semua.

salam ramadhan buat semua,
semoga bulan puasa kali ini buat saya lagi bersabar dan menambahkan pahala .
bulan puasa kali nie terlalu asing ,full of sadness :'(
semoga allah tabahkan hati saya yang duka lara.
kenapa? ada beberapa sebab.

  • puasa kali nie without family. malam puasa, mesti teringat klu wktu mcm nie msti tgh pergi bazar, then kat atas meja dah penuh dgn semua juadah. kumpul dgn semua family then buka radio,tunggu azan berkumandang. ya allah, tabahkan hati ini.
  • masalah peribadi. actually I boleh kuat menghadap masalah nie,but I tak tau kenapa kali nie, I too lemah. this month too much air mata nie keluar. I can't stand byself.
  • masalah kesihatan. bulan nie jugak masalah kesihatan I makin teruk. yang peliknya, di siang hari I okay jea, tp bila malam mcm-mcm penyakit dapat. sometimes I terpaksa tidur awal nak hilangkan rasa sakit.
  • tanpa kawan. terlalu rindu semua. babe, aku lemah tanpa kawan yg paling aku sayang . aku pernah cakap kan, bila puasa nanti bertambah -tambah aku teringat kau orang. aihhh, chimie please don't cry. tapi tak boleh, aku teramat rindu kau orang this 4 PERSON .
  • hati nie dah tak sabar nak balik jb. setiap pagi I counting days bila nak balik jb. 27 days left, wait for me johor.
I realise, aku terlalu lemah .

No comments: