12 August 2010

al-kisah hahaha

babak pertama:
al-kisah seorang lelaki nie I tak kenal mana pon , yg I tau nama dia iz gitu laa.
hari nie lepas kelas I decide nak duduk kat cafe smbil study math.
tetiba lelaki nie datang duduk sebelah I, dgn buat muka mcm ne erk (bajet aku jatuh hati la hahahaha )
I buat bodoh jea ,malas nak layan lelaki gatal nie. menyampah !

babak kedua:
tetiba lelaki nie bersuara, dia tanya dgn soalan mcm nie " awak nie dah ada yang punya ke? "
eeeeeeeeeeeeeeeeeeee, geli siot ! tolonglah soalan zaman bila nie?
okayy,I control lagi. then dia cakap, sombongnya awak tak nak tegor.
I dgn kepala gila-gila that time I saja berbual dgn dia.
I jawab laaa dia punya question yg kat atas tadi tuh. I cakap , aku mmg dah ada yg punya .bkn 1 jea aku ada, tapi ramai jugak laa. aku tak reti nak setia2 nie.
hahahahahaha

mamat nie pun tanya laa, ye ke ? mcm tak percaya jea.
I dgn mereng balas balik, aku ada ramai couple,tp semua line clear jea. I sebut lah nama-nama berikut muzamil,hanafi,ekal,putra,apis,zaid.
Bijaknya mamat nie tak percaya lagi.
untuk membuktikan kat mamat nie I bukak la my phone tunjuk semua gambar yg kononya "boyfriend"
hahaha dlm hati sengal juga mamat nie.

gambar yg mamat nie tgk :



muzamil I katakan kat mamat nie kitorang dah hampir 5 tahun couple.ahahahah
aku cite kat amelz sumpah berdekak :D


Ekal I cakap kat mamat nie,couple kedua yg nie paling take care psl I. okayy, start nie, muka mamat nie ada perubahan.mesti dia ingat perempuan nie betul-betul dasat. hahaha


yg nie pulak, kitorang couple putus couple putus. hahaha tapi still together.

apis pulak kisah dia I cerita kat mamat nie pelik sikit, I cakap apis nie pulak I tak sayag dia lagi tp disebabkan apis nie faham aku, aku accept dia balik. hebat tak I cerita bagai nak gila kat mamat ue.

the LAST PART :)
PALING KELAKAR I CAKAP I COUPLE DGN HANAFI, DIA PERCAYA WKAKAKAKA
SUMPAH BUTA DIA TUH.


Korunk boleh bayangkan tak betapa kelakarnya lelaki tuh.
tapi bila pk balik, kesiannya I buat dia macam tuh.
mesti patah hati kan haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa jahat sungguh.
balik bilik I cerita kat roomate I, dorunk pun gelak juga .
lepas nie taubat tak tipu lelaki tuh lagi ;p

No comments: