21 March 2010

Pameran Kerjaya at Persada

Let's talk now,hari nie aku pergi pameran kerjaya at persada tadi.Tak terfikir nak pergi td n tak pernah amek tau pun ada pameran kerjaya kat persada.Tup tup, sofi call aku ajak pergi persada.Lepas minta izin ayah nak keluar , dah dapat greenlight keluar ,laju je aku capai towel trus mandi.Driver kitorang utk hari ini bf sofi pulak.Thanks ye awak :)
masuk je persada , aku dah nampak makanan dulu ;p Bukannya ada jual kek ke apa, tp ada kolej buat main2 kek , apa ntah.Paling tak tahan kek handbag gucci.wahhhh ;D
Kalau diberi pilihan , aku nak sambung law.Tapi oleh kerana takde rezeki , aku dah change mind aku ni and berfikir secara matang brpandangan jauh .Aku akan sambung jurusan under medical. Tak kisah laa kolej or ipta.Bidang yg aq tertarik skrg diploma mikrobiologi.Aku dah dapat pendedahan yg menyeluruh tntang jurusan ni plus aku confident I can carry this jurusan la ;D even u know , aku benci biology giler boleh arkk ? 1 lagi aku takut darah erkk ! Okey,by now aku try atasi demi jurusan yg aku nak ni.Ada faedahnya aku prgi pameran kerjaya nie.Thanks to sofi yg mengajak.
Nampak tak nampak tak lelaki india tuh ?semangat dia nak mempromosi kolej dia kat kami bertiga fuhh dasyat.kalah pak lah :) aku tendang kaki aida, aida tendang kaki aku balik.Dalam hati kitorang bila la dia nak habis bagi ceramah nie.

p/s : aku benci tgk rambut aku skrg , arghh !

No comments: