21 March 2010

Nukilan hati

kadang-kadang aku tanya dalam diri aku sendiri , apa lagi yang aku tak cukup ?
Fikir punya fikir ,
termenung punya termenung ,
aku dah dapat jawapan sendiri ,
aku cuma nak dia datang balik kat aku semula ,
aku terlalu sayang kan dia ,
tapi ,aku sendiri yang tolak dia mentah-mentah,
alasan ?
sebab banyak perkara yang dia buat aku sakit hati
Itsn't my fault , really ladies and gentleman ;(
wahai manusia, kau mmg terlalu kurang ajar dgn aku ,
tapi ada tak sesekali terlintas kat kepala kau kenapa dulu2 aku selalu sama-sama dgn kau ,
tak kira susah senang ,
panas ribut hujan petir,
bila kau sakit , susahnya hati aku tuhan je yang tahu.
pernah kau ucap terima kasih ?
yang kau tau cuma maaf maaf maaf ,
tapi takpe aku masih sayangkan kau ,
aku janji suatu hari nanti ,
aku lupakan kau juga,
sebab kau yang kata manusia akan berubah haha

No comments: