18 March 2010

Dating-dating

Tajuk hari nie aku keluar berdating dgn teman saya Ani Suhaila.Long time no see her,so aku decide nak ajak dating kat city squre sambil2 shopping mencari handbag ;D Nasib hari ini aku tunggu kau tak lama ani,kalau tak mendidih gak aku macam dulu terpaksa tunggu kau dlm 2 jam.1 perkara yg dia tak berubah part tu laa janji pukul 12.30, pkul 1.30 laa baru nampak batang hidung kau.Nasib laa dapat kawan mcm aq nie yang penyabar bab2 tunggu org sbb terbiase ex-bf pun dulu mcm tuh.grrr Enjoy hari ini jalan2 sambil mengumpat ( girl always like that ). Lucky me,acap sampai ! :)  dah bosan round 1 cs n dah dapat handbag yg aku nak, acap bawa kitorang ke jusco bukit Indah. Macam same jea laa dgn Jusco tebrau, jujur agak bosan .Sangap entah berapa kali dlm kereta dgn cuaca hujan renyai2 , aih alangkah best dapat tido.Btw ,thanks to driver :) Teringin tadi nak makan mcd kat pelangi indah tapi sume dah penat ,takpelaa next time jea k .

No comments: