27 December 2009

Novel-membaca?


Hari nie terasa boring.Hari ahad aku rasa takde apa yang aku nak buat.Nasib aku ada beli novel kat plaza angsana semalam,kira adalah bahan yang nak di baca.Dalam 1 hari,aku dapat habis kan dua novel.Agak memecahkan rekod,tapi tak mustahil.Ini disebabkan kebosanan yang terlalu nie lah sampai aku dapat habes baca dua novel nie.Novel Kau tetap di Hati jalan cerita agak susah aku nak faham,tapi bila dah baca sampai habes.Agak kira berbekas laa dalam hati aku.Kebetulan ada tarikh yang pernah ada kena mengena dalam hidup aku buat aku rasa nak tau apa ending-story nya.Novel tempted memang jalan ceritanya aku suka.Sangat buat aku rasa macam dalam kisah dorunk.Hakikatnya , mmg bukan.The conclusion is aku mmg suka membaca.Membaca buat aku rasa diri aku lebih berilmu drpd orang lain.Sekian ,untuk hari ini :)

No comments: