26 December 2009

Kelas Amali.

Bermula hari nie aku dah start kelas amali,bermakna aku dah start belajar bawak kete.Lepas menghempas pulas aku dengar ceramah KPP,test undang2,kelas teori pulak and now kelas amali.Fuhh aku tak la rasa cuak sangat just kaki mengigil.same jea la tuh kan dgn cuak kan? Hari nie pon aku bernasib baik kena dapat cikgu yang baik.Ajar aku takdela nak tengking2 or marah kan macam org lain cakap kat aku selama nie.Sambil drive,siap sebok nak tau hal spm aku.Kira bagos laa tuh kott.Agak aku dapat yang garang,boleh menangis aku kat ctu.Part naik bukit confirm failed.Kejap2 kereta terturun,agak kalau kereta tuh boleh cakap confirm dia kata kat aku 'bodohlah kau' haha PEDULI APA ! Parking okay,3 penjuru boleh laaa... Aku rasa seronok bila dah start dpt pegang kete nie,tp memandangkan aku kena pergi plkn nie terpaksalah kena tangguh 3 bulan.haisss sadis !

Habes kelas dlm kol 11 lebih gitu,rehat2 kejap mandi then terus pergi weeding kat bbu.haiss penat mengantok boleh ark kat cne.Kata weeding tapi tak ramai org.Dah berapa kali aku pergi weeding org tp tak ramai org.Pelik okayy ? Kdg2 keliru nie weeding ke kenduri arwah? 

Balik weeding,singgah plaza angsana jap.Okay cantek tak ramai org.Kepale denyut mcm nie tak ramai org kira cantek laa.Aku dgn berbaju kurung selamba jea laa.lantak org nak tgk aku atas bawah pon kan.Tujuan aku satu pergi cne nak beli kasut crocs.Finally DAPAT :) Tengok adeq2 aq beli barang2 sekolah,rasa macam rinduu pulak nak pergi sekolah. Sadis lagi ! 

No comments: