28 December 2009

Sekolah rinduuu !

Pergi sekolah bertujuan nak jumpa kaunselor tadi for apply IPTA.Aku try by internet aku tak faham plus aku takot tersalah mohon ,silap2 tak dapat langsung.Klau boleh aku nak mohon IPTA UITM kat Syah Alam.Act aku teringin nak belajar kat UM,but memikirkan teacher cakap UM agak cerewet ,arhh baik pilih UITM tak? Same jea belajar at least aku dapat sambung belajar jurusan undang2.I want to be a lawyer.Yes,dat's my ambittion.

With sarah.Dat time one day sebelum spm :)
Tengok keadaan sekolah tadi,ya tuhan rinduu teramat sangat.Bila tengok satu sudut,aku teringat macam2 kenangan kat cne.Kat kantin gelak2 dgn putra,sofi,apis,aida,sarah.Dalam kelas,belajar dgn muzammil,hanaffi,lossini,rogini,nagas,sin wuei,kee wei.Semua tuh dah takde.Semua pun dah tak dengar khabar berita.Sebak sangat bila pk hal nie.

No comments: