27 January 2013

2-0-1-3

Imbas kenangan di tahun 2012 rasanya takda apa yang perubahan berlaku. Hanya umur yang makin meningkat menjadikan kita lagi bertambah dewasa dan matang. Seingat I tahun 2012 yang boleh mampu buat I tersenyum hanya cuma result semester kedua degree dimana I ambil fast track jump dari diploma ke degree. Majoriti yang jumpa bukan untuk bagi kata semangat, cuma tanya boleh ke bawa fast track? Sekadar jawapan dengan hati yang tak pasti..Insyallah boleh. Alhamdulilah I got 3.59 even the lowest..I pujuk hati sendiri kata its okay even 3.59 maybe the next semester will get more highest than before. Insyallah. FYI, I baru je habis semester ketiga degree dan habis final examination 19 januari yang lepas, doakan sekali untuk result I this semester also :)

Tahun 2013 diharapkan segala apa planwork/wishlist/aim dapat  ditunaikan dengan lebih sempurna. Since dah lama tak update aktiviti di sini I tell you some parts, most of the time selain sibuk dengan final exam, I banyak sibuk dengan aktiviti untuk radio myufm. Mana yang tahu I one of the part DJ crew dalam myufm. So antara aktiviti yang I ada join Tayangan Karah di UiTM Chendering. Untuk pengetahuan semua, Tayangan Karah merupakan filem seram tentang cerita hantu dan pembunuhan yang berlaku di kelas yang digelar 'KARAH'. 

Next, 26 Januari semalam I dapat peluang untuk pergi ke UiTM Shah Alam untuk tengok 'Teater Muzikal Destinasi Anak Bangsa Tan Sri Arshad Ayob'. I suka pergi tengok teater. Seingat I the last pergi tengok teater masa diploma dulu 'Teater Mahkamah' dari kelab kebudayaan UiTM Dungun. Teater yang sepatutnya bermula pukul 8 malam terpaksa ditangguhkan sebab masih ramai penonton yang belum sampai hingga ke pukul 9. I agak frust on that time sebab badan dah sangat letih. Overall, berpuas hati dengan adanya barisan artis seperti Intan Ladyana, Toni, Azizah Mahzan, dan banyak lagi. Thumbs up untuk pelajar Fakulti Komunikasi dan Pengajian Media, Fakuliti Muzik, dan Fakulti Filem, Teater dan Animasi. 



























Foto 2013.

No comments: