17 October 2011

Bagaholics.

Hai assalamualaikum.

Setiap orang mesti akan ada something minat yang akan membuat you jadi addicted. Kadang-kadang ada yang sanggup keluar duit beribu just untuk satu barang. It depends pada apa hobi yang you suka buat. Ada yang lebih kepada aksesori, baju, kasut, handbag, make-up, gadjet dan banyak lagi. I suka tengok satu kawan I ni dia sangat sukakan gadjet sampaikan satu hari sebelum Iphone4 keluar dia dah reserved dulu.  Ada satu lagi kawan yang I jumpa peminat kumpul patung singa. Siap ada satu bilik khas untuk semua patung singa kesayangan dia & semua patung singa dia import dari oversea. So no wonder kalau dia perlu buat satu bilik khas. Dasyat kan? I pula memang sangat suka kumpul handbag. I tak kisah pakai baju recycle banyak kali janji handbag sentiasa bertukar.

Perkara pertama I akan tengok dari head to toe people outfit is handbag. Sejujurnya I'm curius what brand she's wearing, design, types, color. Jangan salahkan I because I'm bagaholics ;) other things is I love everything from head to toe from Victoria Beckham & Eva Longoria style especially their handbag. So gorgoues!

Victoria Beckham with Burberry Manor bag

with her Prada.


sumber insprasi.

Eva Longoria with Prada.

she's HOT.

Perasaan bila shopping handbag dengan benda lain I akan lebih rasa puas bila dapat beli handbag. I rasa beli handbag adalah satu pelaburan yang tak membazir. Mungkin? Ayah sentiasa sogokkan I untuk beli handbag baru kalau result cemerlang dalam exam because he know his daughter memang gila handbag && sentiasa... walaupun entah bila akan dapat hiii dan sekarang ada tambah minat baru I'm paperbag collector & ballerina.

AIM ;)
Gucci Boston





































ps: sekarang setiap hari buat rutin harian yang sama. Bangun pagi kemas rumah, makan, petang online, malam hangout, balik terus tidur. Boringgg

No comments: