21 June 2011

JOHO #1

salam & hello readers.

khamis lepas I dapat peluang balik JOHO. Kebetulan hari ahad lepas terengganu isytiharkan cuti sempena terengganu menang lawan kelantan bola sepak hari lepas.I pun dengan gembiranya isytihar cuti sendiri sampai terlebih hari isnin.Orang yang bukan belajar jauh macam I takkan faham situasi kita yang sentiasa rindu nak balik. dan si gemuk kawan I apis dengan gediknya hantar mesej suruh balik konon rinduuu ;] Ayat gediks here:  "Aku mimpi kau. Aku rindu kau chimie. Balik la jb sebelum aku balik perlis" Bila baca alaa kesiannya I dengan rela hati pun baliklah. Apis I'm doing for you! walaupun ada kegelian di situ :P
Bulan mei lepas birthday apis. I ada janji dengan dia nanti I akan belikan hadiah. I dah lama fikir nak belikan apis baju kemeja. But I tak assume nak belikan apis what brand. sekali kau minta aku kemeja Topman. I dengan menangisnya belikan. Haha nasiblah untuk birthday kau aku ada buat budget apis :]


Bergembiralah cik apis kita !

next is my turn !

with my younger brother, peneman berbual sambil driving.


ELLE purse red colour gorgoeus :]


but I take the black one.

dear apis for my birthday tunggu la ye apa aku nak :]

No comments: