19 January 2011

Ilsya Hijab Part I.

Salam & Hye semua. Untuk hari ini I saje nak berkongsi something dengan you alls kat sini. Semua yang membaca kat sini tau I seorang perempuan yang berhijab. Masuk bulan April tahun nie Insyallah genap setahun I berhijab. Rasa bangga dalam diri dari dulu yang free hair and then sekarang yang berhijab dan masih kekal berhijab. I'm proud to myself. Okay close topic. Topic untuk hari nie I nak share tentang something yang I makin addicted sekarang. Saban hari I memang akan make sure I buka this website setiap hari. Its about Ilsya Hijab. 

Seperti yang kita tau kalau kat luar sana memang terlampau banyak lambakan shawl yang different pattern & different colour. Shawl Yuna, shawl Jamaica, Shawl Andalusia, Shawl Zara && many more. Cuma kita kena pandai bandingkan harga. Kalau pergi kl senang jea nak cari banyak shawl kat Jalan Tar ada. Malas nak keluar just menghadap laptop blogwalking every website yang ada jual shawl (rutin harian,hihi). Bila dah rajin blogwalking I terjumpa Ilsya. Once I open this website, pada pandangan I different from others. Konsep yang Ilsya bawa ada kelainan. 


Link to Ilsya Hijab : http://www.littleilsya.blogspot.com 

Shawl pertama yang I beli dari Ilsya ,Ilsya Plain Turf Green colour tahun lepas. Masa first time shawl dah sampai kat rumah excited gila. That time I still kat Terengganu. Pagi tuh Ibu call dari Johor kata ada barang dari Pos laju. Hihi Superduper happy & semalam alhamdulilah lagi tiga shawl from Ilsya dah sampai dekat kampus. Thanks Ilsya.


Disebabkan faktor Terengganu jauh, memang lamalah barang dari pos laju nak sampai. Kalau kat Johor hari nie hantar, esok dah dapat. Redhalah Haha


So far I berjaya beli Ilsya Plain Soft Pink, Cosy Orange, Dark Purple, Turf Green, Red.

Beli mereka tengok I pakai, ramai yang comment terlalu panjang. Timbul persoalan macam mana nak pakai kan. So tunggu next entry  Ilsya Hijab Part II. Sekian
 

2 comments:

~SYAZ~ said...

noxx..
kau pakai tudung mmg vogeh..
:)
cantik..

AFIQAH RAZAK said...

HAHA, mane adelah.
biase jea :)