30 July 2010

manusia semakin biadap (!)

Manusia semakin hilang adab sopan, rasa malu , rasa bertaggungjawab. apakah ?
I text someone, I siap bagi salam cakap dgn nada baik penuh berhemah,
tapi manusia yg lagi bodoh sombong lagi tak ada budi bahasa reply my msg guna bahasa gua lu (!)
I hormat dia sebab dia lagi tua dari I, even I tau perangai dia nie mmg ya allah ,dia tade adab puiii
dah byk kali I kena maki dgn dia tapi I still sabar,
lepas nie I sure tak kan contact lu lagi laaaa ! aihh
I tak suka orang berkasar dgn I even my family, boyfriend n friends :'(
sebab once orang berkasar dgn I, I pun akan berkasar dgn org tuh balik.
I tak nak lukakan hati sesiapa, I cepat melenting seriusly .
then sometime I tak sedar pun. I tak nak org sakitkan hati I. boleh tak ?
I seorang yg memendam perasaan, I cepat melenting tp bkn dpan2.
I akan jauhkan diri then tak tego org tuh, that's me when I get angry !

sometimes I rasa berdosa doakan org yg tak baik,
tapi hellooo, skrg kau rasa kan mcm apa yg aku rasa dulu?
haha dulu si A buat I dgn tanpa rasa bersalah, skrg kau dapat bala mcm apa yg kau buat kat aku dulu kan ?
TEPUK TANGAN :)
sukaaaaaaaaaaaaaaaaa sgt (!)
kau rasa la mcm mane aq nangis, aku sedih di waktu dahulu
dendam aku kat kau tak pernah hilang , noktah.



No comments: