03 June 2010

one more time

ada masalah aku senyum ;)
untuk semalam tuh la yg aku mampu buat kott. haha
aku pun dah tak tau nak cakap apa dah, tiba2 aku jadi mcm org yg tak berperasaan.
aku stay dlm bilik, dgr lagu then call putra kejap pastuh terus tido.
maybe sebab aku dah bertahun kott dapat masalah yg sama.
so skrg hati aku pun dah kebal mcm batu lesung rumah korunk.haa tumbuk2 tapi tak pecah.
apa aku nak buat lagi ?
aku prefer mendiamkan diri jea lah.
kau buat jea laa apa yg kau suka. kau kata kau syg aku, itu yg kau tunjukkan kat aku tanda syg ?
hmm aku sampai dah mmg tak tau nak cakap apa dah.
terima kasih daun keladi jea lah.
aku nak juga bahagia mcm org lain, ada org syg ada org take care tp aku tak pernah dpat kott.
hahaaaaaaaaaaaaa dah la malas nak membebel ,
penat kott ;p byee

No comments: