03 June 2010

chimie DULU , chimie SEKARANG

after mandi , hehe ;p
todayy aku rasa mcm malas sgt nak mandi.
mata dah celik tp rsa berat sgt nak bangun.
bermalas-malasan atas katil dgn handphone.pukul 12 tghari baru trgerak hati nak mandi.
apa nak jadi dgn kau chimie ? serabai kan aku ? haa pedulik apa.
sbb kalau aku mandi pun ,lepas tuh aku tak tau nak buat apa.

lepas mandi, aku bukak la fb , blogspot segala apa yg aku ada termasuk myspace.
aku tergerak hati nak buka myspace aku setelah sekian lama aku tinggalkan.
kalau tak silap, dah dekat setengah tahun kott aku tak buka . 
aku malas nak buka myspace sbb all kenangan pahit ada di situ. 
open photo gallery, terpandangkan picture masa I free hair.
salah satunya adalah ini the fav one ;)


by now, I'm wearing tudung.
Aku rasa dah byk laa perubahan yg aku buat dlm diri aku skrg.


say alhamdulilah ;)

2 comments:

MIRAUTTIKA said...

alhamdulillah !
sama macam mira juga ;)

chimie said...

hehe,thanks :)