03 May 2010

setiap apa yang aku nak aku tak dapat.
okay fine, aku still boleh terima hakikat tp hancur remuk bernanah semua ada lah.
hari ini jea aku dapat berita yg mendukacitakan.
boleh tak tolong dtg berita gembira ?
lepas dapat result spm, aku sedih aku nangis sbb cita2 aku kena lupakan mcm tuh jea.
aku boleh terima, aku ckp dlm diri aku mungkin skrg bukan rezeki aku.
Aku apply pulak upu aku try mohon semua jurusan aliran sains,
kalau boleh aku nak macam nazim, aku nak sama bidang dgn kau
tp kali nie mmg betul2 bukan rezeki aku lagi,
rezeki yg aku dapat bukan yg aku minat,
aku boleh tahankan diri aku , aku try TABAH !
aku fikr mungkin ada hikmah, mungkin aku ada kebolehan dlm yg lain.
NOW ! mmg aku sedih sgt sgt bila aku tau aku dapat uitm terengganu.
dan sekarang aku terpaksa ikut rentak ayah aku .
segalanya TERPAKSA ! 
AKU NANGIS MCM MANE PON INI YG AKU DAPAT !
AKU TAK BOLEH TUKAR ! AKU FAHAM !

1 comment:

Anonymous said...

semua yang berjalan mengikut kehendak Allah, yakinlah dan kita kan mampu mengharungi segala ketentuan-Nya.
;)

May you have something you never think about.