09 May 2010

My life is too complicated now.
act aku malas jea nak luahkan kat member2 nie, sbb sometime korunk pun ada masalah yg perlu diselesaikan.so aku buat diam dan buat bodoh pk tak payah laa nak gembar gembur kan.
bulan april yg lepas, aku dapat semua prkara yg indah2 belaka haha
like annivesary, sng cerita takde problem langsung :)
dtg jea bulan 5, aku da rasa stress ya amat !
kenapalah jadi mcm gini ? aku nak mulakan cerita pon aku tak tau nak start dr mane.
pasal ipta first, aku pening memikirkan nak smbung blaja jauh2 nie.
rasa ya allah , jauhnyee aku kena pegi belajar.
act aku sedih nak tnggalkan jb tercinta, plus my bff semua.
nanti birthday aku pon , aku kat sane. birthday member aq pon aq tak dapat celebrate.
plus maybe nazim jea akan celebrate birthday aku kat sane.
nazim dah janji nak turun malaysia bulan 8 nie n pergi terengganu just for celebrate my birthday.Thanks ajim, MY LOVELY FRIEND :)

pasal lain?
errrrrrrrrrrrr , susah nak cakap.
tapelah, better aku simpan sorunk2 .
aku perlu mengira masa lihat kau kau kau, tp aku tak nampak apa apa pon.
FINISH.


No comments: