02 April 2010

Thanks Allah.


Thanks to Allah sebab hari ini tuhan selamatkan nyawa aku sekali lagi dalam kemalangan.
Kemalangan pertama aku dulu masa aku form 4.
Masa aku hampir nak selamatkan diri, lori datang mengejut dr arah belakang.
Allah selamatkan nyawa aku , lori tu sempat berhenti.
Hari nie pulak perkara yg sama berulang time aku driving nak masuk simpang.
Lori dah hampir sangat dgn aku dr arah depan.
Aku dgn terkejut terus berhenti kereta tgh2 jalan , and aq just tunggu bila lori tuh nak hentam aku balik.
Bukak jea mata, lori tuh dah berhenti btul2 dpan kereta aku .
Bila aku buka mata, rupanya aku tak accident.
Ada rasa nak ketawa pun ada.
Kereta belakang aku da start hon bagai nak gila !
sabar ye bro, nanti aku jalan laa ;)
Ya allah, kau selamatkan aku untuk kali kedua .

No comments: