01 April 2010

macam macam laa.

Hari ini aku rasa stress la sebab macam-macam hal la karenah manusia nie.Kalau anda dah mengumpatkan tentang seseorang, agak2 anda jumpa tak orang tuh cakap macam line clear jea ? Kalau itu anda, bermakna anda adalah seorang yang memang muka tak tau malu.Maaf ye agak menghina sikit. Aku nak ungkit 1 perkara masa aku kat PLKN, dalam dorm ada la certain perangai yang aku tak suka.Terus terang beb, aku tak pernah bercampur gaul dgn org yg bertopengkan SYAITAN ! ada 3 orang dalam dorm ue yg sememangnya aku cakap aku mmg TAK SUKA ! cakap dah laa main lepas, then selalu guna bahasa kotor, perangai tak yah cakap laa kan kalau dah mulut pun mcm ue.

First time kenal , aku boleh terima lagi laa sebab kat sane ibu aq nasihatkan cari kawan, jgn pandang orang dr muka jea kenal hati budi dulu. Tapi tak payah kenal hati budi, tgk rupa jea aku boleh kenal orang nie macam mana.Kalau anda nak tau aku berkebolehan mentafsir perangai orang.Oleh sebab itulah aku tak ramai kawan masa zaman sekolah. Contoh pertama, cikgu tegur kau nak sound balik, bila ada orang ngadu kau buat itu ini kau nak naik angin,Padahal dah mmg benda tuh betul .Kau nak sangkal apa lagi.

Tentang lain, dah habis PLKN nie kau nak ngadu yg kononya si A nie tak layan kau.Memang patut pun kalau dalam ym ke fb ke dia tak layan kau.Cuba kau fikir sejenak laa perangai kau tu dulu? Aku dgn si A nie sampai fed up nak mampus nak layan kau.Kalau aku , mmg aku terpaksa buat baik sbb 1 dorm .malas laa nak gaduh2. Be matured laa sengal ?

Lain topik pulak, pasal my ex-bf. Please jgn cakap lagi yg kau nak aku balik.Honestly, aku still sayang kau and smpai bila2 pun aku tetap syg kau.kau sndiri tau even aq tak cakap. tapi couple dgn kau balik aku rasa tak perlu.Kita kawan mcm sekarang pun dah happy kan ? :)

No comments: