30 April 2010

Kawan I rinduuuu

dgn internet yg lembap nak mampus nie, aku nak menulis jugak utk hari ini punya.
err nothing much to say , just I miss my putera syafiq arjuna so much.
time break kerja, aku call la putera sbb entah la tetiba rasa rindu pulak kat putera plus I got something to tell him.Itu dah biasalah kan kalau aku ada msalah of course aku share dgn dia.
He's shoulder to cry on :)
untuk hari ini tulah padahnya tipu dia. kan dah nanges utk hari ini, dgn kau msti aku tak boleh tipu punya, nanti aku sedih sgt . sorry tau put aku tipu kau arituh.aku dah ngaku kan kan salah aku ? hee .
putera bebel kat aku panjang gile tadi and I just say yes yelahhh , I'm sorry , lalala bla.. 

lepas balik kerja, aku call lagi putera.
kali nie bkn aku pulak yg nangis, putera pulak hahaha  konon kau nak cover la suara kau tuh.kau ingat aku tak tau kau tgh nangis time tuh. ala lelaki biasa laa kan mane nak tunjuk dorunk nangis.
psl apa dia nangis, itu biarlah rahsia antara kami berdua .

 
sambil kerja sambil taking picture. Haha sementar big boss belum balik laa kan.
I'm with dieja kecik. cehh mcm aku tak kecik jea. 
td timbang berat badan , by now I'm 45.5 kg 155 cm. 
So, my BMI result dikategorikan okay. yess, finally aku berjaya naikkan berat bdn.
Don't call me underweight k, it make me stress buatkan aku nk mkn mkn mkn HAHA

No comments: