17 March 2010

Tentang 3 perkara.


Perkara 1.Nampak kan aku tgh makan ayam ue? Semenjak balik plkn selera aku nak makan makin berlambak-lambak.Dari berat aku 39 kg sekarang naik sampai ke 47kg.Kalau orang lain mesti dah trauma,dah menjerit arghhhhh ! sebab? takot jadi gemuk.haha Aku happy gile sbb berat badan aku dah naik.Lepas nie takde lagi orang nak kata aq badan kerempeng ! sialan :D Asal aku tgk cermin,peha aq laa yang nampak ke main tembam bam bam lagi.p/s: Genetic aku peha naik dulu baru badan.Ibu aku kata pipi aku dah makin naik.Agak2 ada macam kuih loyang tak ?

Perkara 2.Masalah rambut aku.Aku rindu sangat dgn rambut lama aku yang mcm dalam gambar tuh.Aduyai,padan dgn muka aku ! yang kau gi gatal pergi saloon gunting pendek apsal ? Sekarang menyesal tak ke sudah.Nasib baik rambut aku nie jenis cepat panjang.Tapi amoi saloon tuh kata dah tak boleh lurus mcm dulu sbb dah bengkok ! haha shit laa !


Perkara 3. Nampak tak ada girl yg sdg pgg handphone tuh kan ? pasal dia nie,aihh panjang cerita.Dipendekkan cerita aku pernah laa bermasam muka  dgn dia dlm kem.Masalah ? Biarlah antara dorm D15 jea yang tau.Sekarang nie pun da settle.Da habis kem pun.Aku sendiri dtg depan dia minta maaf.Aku nie seorang la pendendam,sekali aku dendam nauzubillah aku sendiri tak sedar aku nie kejam.Aku sndiri tak faham kenapa dgn dia aku mudah maafkan.Sekarang nie cuma ada la beberapa org yang tak boleh maafkan dia.Aku harap korunk pandai la settle kan kat luar k :) Aku cuma boleh nasihatkan kita selesaikan secara matang okay.aku ada kelemahan,dia pun ada kelemahan,korunk pun sama.

No comments: