16 March 2010

Malam Semalam.

Sender: Andik mohd Haikal
Received: 3.50 am 15 mac 2010

ekal: 
Imissyousomuch friends, you always be my bestfriends oke.Rindu nak lepak dgn korunk.

aku: 
Ta reti tido ke? G tido laa

ekal: 
Ahaha,x bleh tidow doh.Tu yg meleweh.Btw,miss korang.Hmm

aku: Laen gila kau skrg.huu kau g mkn ubat tido.

ekal: 
Apa yg laen? Xdew ubat tdow.Takot kang trus padam jep ambk ubat tuh.Haha

aku:
kau mcm take care bout kitorang.aq ckp kau nie dulu selalunya pentingkan diri sndiri.mane nak kesah hati kawan.


ekal:
Haha,aku x mcm tuh oke.Cuma aku ta tau mcm mane nak tnjuk.Korunk pun taw kan yg aku syg korunk? Korang kwn aku smpai mati oke.Kadang2 bile aku lepak sorunk2,aku teringat masa aku lepak dgn korunk.

p/s:Sebenarnya aku agak terperanjat kawan aku ekal hantar msg mcm nie.Ekal yang aku kenal orangnya keras kepala,dia je nak betul,paling x de perasaan kott,and susah nak tunjuk rasa sayang dia pada kwn2 dia.Tapi malam tadi? Maybe dah berubah kutt.Putra pun ada cakap ekal dah banyak berubah.Jangan hangat tahi ayam mcm tut tut #### tu sudah laa kan.Bila nak berubah pun aku tak tau.Pasal lepak dgn korunk? Lama dah kita tak hangout same.Mmg patut pun msing2 rasa rindu.Last kita lepak same pun aku dah tak ingat.Yg selalu aku dapat jumpa apis sorunk. ;( Nnatilah eh kita hangout same2.Ekal,putra,apis ILOVEYOUSOMUCH !

Teringat gambar lame ekal HAHA
 Bila aku sedih,aku carik gambar nie sumpah aku berdekak ketawa :D
 ekal,sori terkeluarkan picture kau haha

No comments: