12 February 2010

Sebulan di KEM DESARU

 
Suka aku gelar diri sendiri wirawati negara.sbb apa? sbb aku rasa aku dah berjasa pd negara dgn mengikuti program latihan khidmat negara di Kem Desaru Gerakhas Kota Tinggi.Cukup aku kata,kat cne banyak perkara yg aq belajar.Yg mane jahat aku baikkan,mane yang dah tersedia baik aku tambahkan lg baik. Selama sebulan lebih aku kat cne,aku dah terasa syg nak pisah dgn kwn2 yg aku dah anggap mcm kenal lama.Aliah,dayang,atin kecik,atin besar,farawahida,fara gonjeng,farha (ustazah) buatkan aku sedih nak tnggalkan dorunk nnti.Hari ini smpai selasa minggu dpan aku dpat cuti.Happy nak mati leh dapat keluar kem haha :D rasa dah sepuluh tahun aku tak kuar.
Masa jejakan kaki aku di kem ,aku terus dimasukkan ke company DELTA ! Aku bernombor badan D15-01.Mula2 rasa pelik la apa pulak no badan,then kawad KIRA KEKUATAN ? haha aku malas nak explain ,sapa yg pernah masuk plkn je tau apa tuh kira kekuatan ? 
Apa yang buatkan aku excited kat kem is admire sumone.aihshhhh klu boleh nak elak,aku elak laa.tp tp ntah ek mr.charlie tuh buat aku rasa menggigil satu bdn.apsal? I try my best to opened up his eyes to look at me :)
chayok ! chayok !
 
Duty DELTA ! :)
 
Wirawati DELTA 15 ,DELTA 16
 
 bestfriends
 
  
  
 one night before sleep :)
  
riadah riadah di tepi pantai wit klon yuna haha
  

No comments: