27 October 2009

Without him,its Okay


Life semakin tenang and aku become cool already.Banyak perkara yang berlaku akhir2 ini,tapi aku msti jalani nye dgn tenang.Semalam aku hilang dia,orang yang aku sayang dah hampir 3 tahun.Sedih mmg la sedih,tapi kdg2 kita kena beralah utk buat org lain bahagia.Kalau aku terlalu pentingkan diri sendiri,mungkin suatu hari nanti org pun tak kan bertolak ansur dgn aku.Biarlah dia pergi dgn orang yang sepatutnya dia happy.Dia tak boleh buat pilihan samada aku atau girl tuh.Tapi one day dia kena jgak pilih salah seorang.Before salah seorang akn sakit hati,lebih baik aku beralah kan.Aku dah fikir byk kali,itu keputusan aku.Lagipun sampai bila aku nak sedih bout dia.Entah aku boleh lupakan dia aku pun tak tau.Mesti usaha selagi boleh.

Putra said: Trus pandang ke depan,jgn toleh belakng.Jgn lg sedih.Jd kan sume tu pengalaman yg ajar kita erti hidup sebenar.Ada yang terbaik menunggu kita.For me,its true what putra say.

Kenangan dgn dia aq anggap mcm kenangan zaman sekolah menengah jea.haha dgn kwn2 sume.Suatu hari nanti,aku mesti rindukan sume tuh.Pergi sekolah,balik sekolah,jumpa kwn,jumpa teacher.huh! Lagi 3 minggu nak spm rasa sedih pulak.

No comments: