09 September 2011

Dalam hati..

Hai assalamualaikum.

dalam mengejar siapkan assignment dan menghafal segala nota yang banyak, I take a rest sebentar dengan menaip sambil jari menggigil akibat kekurangan energi. Ignore that, untuk merehatkan minda let me share lelaki terhebat di hati saya. kita mulakan dengan negara korea yang sentiasa tergilakan drama korea.tempat pertama yang tidak akan tukar sampai sekarang...

LEE MIN HO
family I semua tau I memang cukup fanatik dengan lee min ho. my expression face akan automatik jadi gedik walaupun lee min ho cuma dalam iklan sekejap. okay semua akan buat muka menyampah bila I jadi macam tu but who cares? I love him so much. I bagitau semua famili I if suatu hari lee min ho datang malaysia I don't care sejauh mana, semahal mana tiket utk jumpa I'm willing untuk lee min ho ;)


DENNIS JOSEPH O'NEIL/ DENNIS-OH
ciri-ciri lelaki yang bekerjaya ada pada dennis. I love to look when dennis wearing a coat. sejujurnya I love his body. Hee mata yang sentiasa boleh buat I gugup walaupun dalam tv. adegan menutup muka dengan bantal kalau ada scene yang fokus his eyes.  Haha adik I cakap gila! I don't care!


TAKUYA KIMURA
masih ingat lagi iklan gel rambut gastby bila takuya menggulungkan rambutnya zaman dulu kala? pada I takuya is a sexy guy. Dalam aktor jepun I rasa takuya the most handsome. Setuju?

WON BIN
auntie I sangat fanatik dengan won bin but I so-so je sebab I kurang minat dengan lelaki yang muka baby face. Cuma satu yang I suka tentang won bin I list him as a cool guy. Dalam setiap drama won bin sentiasa acting as cool guy.


ROBERT PATINSSON
drakula yang hensem. Satu-satunya pelakon hollywood yang I suka. His action in twilight omaiii..


FIZO OMAR
malu nak cakap tapi ini adalah satu kenyataan. Pelakon malaysia yang I suka sangat fizo omar & Ibu pun pilih fizo omar sebagai lelaki favourite ;)

2 comments:

shafifi said...

fiqah i pun same dgn you love denish and lee min ho,tp fizo omor je i kg intrstng skit dgn die hu,

AFIQAH RAZAK said...

perempuan mane yg x jatuh hati dgn denish & lee min ho :)