18 March 2011

Tie Rack Scarves.

Salam & hello readers.

Semenjak sekarang I suka sangat dengan branded item dari uk or london. Semacam addicted & sampai sekarang I akan sentiasa google anywhere items yang cantik dari uk atau london. I memang dari dulu addicted dengan online shopping tapi kali nie bit different sebab sekarang I suka beli item dari luar negara. Sorry I bukan nak show off tapi memang tersangat suka. Kali nie baru I tau ada one more brand yang sesetengah pemakai hijab memakai scarves dari Tie Rack.

 

kalau nak cari scarves yang esklusif, different from other and pattern, colour & design yang menarik now shopping di Tie Rack. Fabrik pun bagus ada cashmere,polyster,silk. Harga memang bit mahal tapi kalau nak yang lain dari yang lain Tie Rack the best. Sebelum nie memang I tak tau brand nie wujud sebab I bukan pemakai hijab dulu so I memang tak tau apa jenis brand scarves and so on.Tie Rack also ada appareal macam men & women clothing juga dan banyak lagi. Bukan setakat scarves.


dan yang paling jealous I terbaca seorang blogger waneedaz yang dah ada puluhan Tie Rack scarves. tengok dia punya collection sangat menjealouskan. Next will be me :P (tunggulah I kaya nanti LOL!)


p/s: lagi beberapa yang tinggal my scarves akan sampai di Malaysia, can't wait.

No comments: