27 January 2011

Nota Kaki.

Ini adalah nota sepintas lalu untuk you all. Muahhh

Hello everyone. Since I dah lama tak update blog banyak sangat benda yang nak cerita kat blog terus lupa macam tuh jea. Hihi sekarang nie memang dah start busy. I dah terasa bahang assignment yang banyak tuh & tak kisahlah berapa banyak assignment yg datang I akan make sure and disiplinkan diri I jangan tangguh kerja. Itu adalah key point untuk tak nak sampai buat assignment sampai pukul 3 pagi. Plus I nak kejayaan macam orang lain. I akan rasa malu dah besar nanti bila kita kumpul dengan kawan lama kita balik bila cerita soal kerjaya, kita yang paling bawah sekali. I akan pastikan bila suatu hari nant kita dah besar, kita kumpul balik dengan kawan lama kita kita cerita tentang kerjaya kita yang mantap =.=

Ini pun gambar sepintas lalu semalam punya kott. Seriusly semalam memang penat sangat kelas dari pagi sampai ke petang.and then malam pula ada meeting.So muka pun memang poyo habis. Haha layankan ernie nak ambil gambar. "chimie cepat tunjuk peace".

ps: Insyallah I akan buat blog baru. I still guna blog nie don't worry but blog baru tuh untuk my privacy. sometimes dekat sini ada benda yang I tak boleh cerita dekat public and only kawan yang rapat jea I akan invite untuk baca. I'm so sorry. Tujuan sebenar banyak kenapa I tambah lagi satu blog but lebih kepada tentang isi hati sendiri. Sekian.

No comments: