18 December 2010

Semalam pukul 7 petang dapat mms atau nama panjang multimedia message dari apis kawan I.
Macam pelik jea mula mula bila tengok bukan sms biasa tapi mms from apis. Apis mms gambar nie and he wrote 'miss u chimie'


After I baca text dari apis terus rasa sebak sangat. I fikir macam manalah kau kat sana kan. Tapi nak ketawa juga sebab kau mms gambar nie kat aku. That time I malu gila kott. You guys tengok sendirilah kan apa yang apis tengah pegang. Aku rasa macam nak belasah kau pun ada juga. Haha apa pun semuanya buat kenangan.

Lepastuh I terus call dia. I sebak lagi sebab apis banyak kali cakap dia rindu mak dia. Dia rindu semua. aihhh itulah dugaanya bila kita kena belajar jauh. Sekarang kau tengah rasa kan macam mana aku rasa kan. Bila balik terengganu aku ingat semua yang kat johor bukannya tak ingat bukannya aku lupa. Roomate I jea yang faham sebab setiap hari I cakap I rinduu nak balik jb.

No comments: