04 November 2010

Again , I'm Sorry .

Jarum jam menunjukkan pukul 1.18 am.
Means sampai sekarang I can't sleep.
Pusing Kiri kanan dah berapa kali, tengok siling yang tak indah dah puluh kali.
Message dari Muka buku tadi betul buat I rasa sebak.
Sorry again lately hati damn touching !

tau tak sebab apa ?


#First person
selama nih kalau kau call pena ta aku ta angkat ?
even aku busy pon aku still angkat ..just lately nih aku tahu kau busy and aku pon busy ..and aku ta pena pon lupa kau ..kau tahu kan AD mcm mana ..projek bertimbun ..kalau kau balik jb aku org yg pling exited kan ..sikit pon aku ta pena lupa kau ..even dgn kawan2 aku pon bila deorg tanya siapa bestfriend aku ..aku just jawab kau ..sebab kau yang slalu dgr masalah aku dari dulu .. 
......................

#second person
itu ape yg kw rasa chimie. bkn bnda yg nyata. kena lah pham situasai. aku rasa kw yg mjauh. bkn ktowg. pnah ke kw cll aku, aku ta angat? kw txt aku ta replay? wlau mcm mane pn. utk kw aku tetap ade masa. aku ta pnah abaikan kw. kcik aty aku wktu tu. klau kw nmpak aku mngis wktu uh kw pasti meyesal. setiap masalh ade jln peyelesaian. kena lah bincang bkn dgn nk bwk diri mcm nie.

....................

Both message dari dua orang terpenting dalam life I.
Lately ada salah faham with kedua-dua my bestfriend.
But kalau y'all perasan dua orang yg berbeza but dua2 ada cakap 
"pernah tak kalau kau call aku tak angkat "
Ye aku tau korunk tak pernah macam tuh tapi just this time aku sangat kecik ati .
sebab kenapa aku sendiri dah cakap kan.  aku dah explain semua.
mungkin sebab kita jauh aku rasa macam tuh. 

Again , again, again sorry to my bestfriend .
Aku tau aku dah sakitkan hati salah seorang & aku minta maaf bebanyak.
mungkin aku sangat emosi, mungkin. aku mengaku tuh. 
Tau tak aku terlalu rindu korunk . terlalu terlalu terlalu. 
Alhamdulilah sekarang dah okay dgn first person, just second person . 
Again Sorry . Blame it on me .

zaman tok kaduk kita dulu .
balik sekolah sama, beg sama, pergi kantin sama, 
tiga3 pengawas sekolah.
share everything together.

No comments: