23 October 2010

the world heho

before terlupa happy birthday to ani suhaila bte salihin. kawan I dari form 1 smpai sekarang. pepagi buta alarm handphone kejutkan I suruh wish birthday ani. haha terpisat-pisat I bangun capai hp terus text. sorry la babe aku wish bukan tepat pukul 12 malam. Lepas I text ani, terus ani call I. yelah kan orang dapat free call. haha kalau tak jgn harap nak call aku . borak panjang lebar ani cakap jusco tgh sale. kebetulan I kat jb skrg, so what the problem ? Terus minta permissionn dari ibu nak pergi jusco kejap && hasilnya I dapat beli 1 handbag + baju . thanks sbb ada mesin atm maybank. jasamu dikenang ;)

but susah nak tulis pasal nie. terserempak pun aku tak tegur. sorry bukan aku benci, bukan aku sombong ke apa ke, aku sayang tapi aku nak jauh dari semua orang. orang pun tak kan faham aku. aku buat takkan tanpa sebab . 


stop story bout this. it make me really sick and wanna cry. they don't know how much I love all. haha enough lah, dah malas nak touching pasal nie lagi. buat I bosan. after balik dari jusco ayah call tanya kakak nak makan mana malam nie. I nak makan kat danga bay but ayah cakap klu danga bay jlan tgh renovate takut sesak. so terpaksalah ikut decision ayah makan kat banaffee. seriusly I heart this place. super cantik, those who in love I suggest pergi banafee restaurant deret depan hotel new york those who live in jb confirm tau kan. bila I pergi sana I bayangkan I dapat pegi with my boyfriend masa annivesary nanti. hehe nampak funny tapi tuh lah yg I imagine. nak sangat . I suka suasana yg romantik , exclusive, have band play my favourite songs . wahhhhhhhhh byk sgt imaginasi hari nie. ala perempuan biasa lah kan . lelaki kena faham. dah tau dah place nak sambut annivesary kat mane ;)


my menu sirap bandung cincau & fried rice oyster sauce. nyummm 


barisan adik adik I yang nakal belaka.


No comments: