17 October 2010

personal taste


During revision week, I dok sibuk melayan drama korea "personal taste".patutnya revision week study right ? bukan x nak study babe, I nak relakskan my mind dulu lepas dah habis semua assignment start petang semalam. alhamdulilah semua dah settle & I got highest mark and certain project my group among the best. bukan nak riak eh, just syukur sgt penat lelah berbaloi semua. thanks to my all lecturer sbb mengajar saya utk satu semester nie. 

about drama korea tittle " personal taste " yg I tgk nie mesti lah korunk faham sendiri kan nape I tgk. of course sbb my boyfriend berlakon. hehe oh my god, tak henti senyum melebar kottt. sampai roomate I cakap chimie, enough please x tahan tgk you smile luar biasa sgt. haha guys I'm so admire with him. the reason why I'm so in love with him because lee min ho is full of charismatic. u guys boleh tgk dlm boys over flower and yg nie personal taste how the gentle he is. trully deeply truth :) nanti I akan show kat you guys which part dlm personal taste yg the mostttttttttttt I like.

deeply jealous when lee min ho kissing someone  girls !

No comments: