13 October 2010

guest speaker


two days later maybe, I pun tak ingat. my faculty bring the mary kay beauty consultant come to my campus, uitm kuala terengganu. The function mary kay dtg utk fakuliti kitorang utk consult kami semua jaga image, how to take care your body, how to improve your make-up and etc. As a office management student, the rule is mesti pakai high heel pergi kelas, always wearing like go to the office , always make-up & jaga penampilan. semua tuh ada ajar dalam kelas personality management. so mary kay sebagai salah satu sesi pembelajaran kitorang. super best sbb dapat byk ilmu dari diorang. Gambar kat atas tuh during I kena make-up dgn miss nurul , the beauty consultant mary kay. byk yg I dapat faham psl kulit I, the proper way for make-up. sometimes I don't alert about my make up . just wearing eyeliner, lipbalm pergi kelas ! sempat ke weyy nak bermake-up pagi2 celik mata jea. tak sempat punyaaaaaa. cayalah lagi2 klu time assignment berlambak. betul x tipu :)

I will continue to edit my blog later. please be wait hee
I like to see my blog look vintage. any idea my readers ? 
please give some opinion. a big thanks .

No comments: