14 September 2010

gps

todayyy I nak story pasal gps yg ntah laa, x tau pd anda.
I decide nak keluar pergi library todayy but I tak tau nak ajak temankan siapa.
klu boleh I tak nak la susahkan orang kan pergi sana sini.
tapi terpaksa la juga kena susahkan org sbb I tak tau nak pergi library sultan Ismail tuh mcm mana.
first, dr malam smlm I call ani ajak teman. but the last ani x dpat pegi sbb her parents dr jauh dtg.
nvm la kan. then x tau nak ajak sape lg, I call putra. putra kata boleh .
bermula I amek putra dpan bustop taman nora, sorry aku lambat sbb breakfast first hee
tak kesah la tuh kan, sampai kat area larkin, putra pun start guna gps.
hello, kitorang dah duduk jb nie dekat 18 tahun dah tapi jalan jb mmg sumpah x hafal.
hahahaha klu cerita kt org yg dh lame duk jb, mesti dorunk pelik . sbb x penah dibuat org kott.
lain la kau area muar ke? batu pahat ke kan ?
mmg terpaksa guna gps sbb nak harapkan aku jgn nak kata jln area jb, menghala ke johor jaya pun I tak hafal :D nasib baik la ada putra td even kau pun sbnarnye 2x5 dgn aku, tnggal lagi kau ada gps so kira kau pandai sikit dr aku.
dalam sejam lebih mundar mandir cari library sultan ismail, finally jumpa juga. itupun sbb call org sana sini mcm mana nak u-turn , belok mana hahahaha
kesian putra hari nie, byk kali kena marah dgn I. nasib baik gps kau tuh boleh harap. klu x dah lama aku nak turunkan kau kt tepi jln. hahaha aku rasa terminal larkin tuh da 3 kali kita round .


letih dgr instruction gps haha nasib baik gps putra bole pakai 


without cermin mata, I can't drive. 


gelak besar sbb dat time kitorang salah pegi library. tak silap library sultan ibrahim , kitorang nak pegi library sultan ismail. dah la kecik , tutup pulak tuh. abis mamat bujang kat situ semua pelik tgk kitorang. aihhhh baru kejap belajar kat terengganu, dah lupa sume jln jb. nasib jln nak g jusco tebrau I hafal. itu wajib hafal hehe 


put, thanks sbb temankan aq satu hari nie. ingat utk hari nie. journey yg gila 
ingat gps, ingat hari nie then sorry sbb td aku ada touching psl &^%&^& . 


finish pegi library, then terus pergi cs. did you know kitorang pegi cs pun by gps hahaha mmg ntah la kan, I rasa mmg sumpah stupid giler sbb x hafal jln. biasanya klu pegi cs dr rumah tau la jln kan, ni dr library ke cs mcm ^%&^%*&  plus I dah lama gila tak pegi cs , selalu jusco jea. sbb tak minat sgt nak pegi cs . tgk cs dah byk brubah , dlm hati ouhhh mcm nie cs skrg.  after beli kasut, beli handbag terus balik sbb ibu call . ingat kan nk singgh jusco nak cri longsleeves tp x sempat. hujan lebat lg. tape tape, jumaat nie I keluar dgn semua my syg lagi. 
apis, putra jom hangout friday nie before aku blik terengganu semula k :)

btw, sila dtg openhouse rumah I 16hb September nie.
Ibu I jemput semua kwn2 I mcm biasa mcm tahun lepas & sblum nie.
dtg dlm around 2pm k . I'll wait , lg ramai lg bagus sbb I suka sgt bila kita kumpul reramai.
muzzamil ayob sila bawa saya keluar jalan esok ye darling , kau dah blik sgapore kan. 
aku tau esk kau dah ada depan rumah aku tau tau .

No comments: