18 June 2010

Last day kita .

Bila bicara pasal last day kita, hati aku sgt touching okayy.
Rasa macam lepas nie aku dah nak mati dan korunk tak kan jumpa aku lagi.
Hahaha tak lawak, aku tau mesti akan ada yg marah aku balik sbb mulut aku begitu lancang bicara pasal mati.
Itu maksudnya korunk sayang aku kan kan ? 
Ajal maut di tangan tuhan , aku sendiri tak tau bila ajal aku. waallahualam 
act last day yg aku maksud kan last day sblum aku berangkat pergi uitm terengganu.
Macam berat hati nak tinggalkan kawan kat jb. 
Aku anak johor sejati dan aku tak pernah merantau.
Dari kecil smpai besar aku kukuh gah berdiri di tanah johor.
sekarang anakanda akan merantau pergi terengganu meninggalkan keluarga dan kwn tercinta .
Aku selalu fikir mcm mana aku nak life dgn suasana baru. 
nak cari kawan baru , semuanya baru errr kecuali bkn pakwe baru HAHAHA 

sebelum nak pergi nie, merayap aku tak tentu hala.
ayah dah bising aku nie selalu merayap jea dgn myvi. 
tapi ayah puji aku pakai kereta , minyak jimat. pandai kan aku berjimat.
BAPAK BOREK, ANAK RINTIK LAAA :)
last day buat putera ,dia ada buat kenduri. I'm coming tp ada accident yg menyakitkan hati.
ouhh tape , lupakan jea laa.


kejadian malam tadi ,ekal shuffle bila nampak lipas ahahaha sorry, terpecah rahsia pulak hehe I LIKE :)


ngaummmm , haha miss this moment 


yg pakai baju orange tuh mmg nak minta penyepak saya hehe :)


DIKESEMPATAN NIE, I NAK INVITE SEMUA DTG RUMAH 19/6/2010 PD SABTU MLM NIE BBQ DI RUMAH I. LAST DAY KITA BABY, LEPAS NIE RAYA JEA DAPAT KUMPUL RAMAI2.

1 comment:

kaka K O K A said...

mamat bajuu oren tuhh memang HAHAHA*