22 June 2010

I'm stress.

Tak perlu cerita panjang lebar.
sangat stress this week !
stress sbb sedih lagi 3 hari jea aku dah nak pergi terengganu.
aihhh tolong kuat la chimie .

sbb kenapa aku stress ,
1. mmg aku pernah pegi plkn, tp plkn dlm jb juga kan ? ini jauh ke terengganu sana.
2. paling sedih nak tinggalkan my bff like putera, apis, ekal blablabla .. nnti bulan puasa aku lg sedih.
kita tak pernah kott pisah jauh2 mcm nie ?  td jea pon aku dh nangis dpan putra dgn apis. btw say thanks to apis sbb belanja aku td makan sushi :)
3 . nampak mcm aku pandai brdikari kan, hakikatnye aku mmg tak pandai brdikari sndiri sbb selama nie urusan hidup aku, ayah yg selalu settlekan .
4. aku bkn cepat mesra dgn org. mcm mane aq nak mula berkawan dgn org ?
5 . Hati aku mmg kat johor jea la .


the way I'm stress. 
aku tak pernah mcm nie okayy.
aku tau bila kat sana nanti , mesti homesick :(

No comments: