06 June 2010

Aku tak menduga .

Petang semalam putra erey ekal come into my house.
aku tau mereka nie mmg nak dtg tp aku tak tau pulak dorunk dtg nie nak pickup aq bwk jenjalan.
Sampai jea dorunk kat rumah aku,aku dah pelik tgk dorunk bersiap mengalahkan nak pegi jalan.
sepantas kilat,aku tukar baju ,make-up mane yg sempat haha
selamat aku dah mandi ;p


Pergi dgn tanpa arah tujuan,at last decide pergi danga city mall. 
Then,try tanya harga nak main paintball.agak mahal kott , pling kurang kalau betul sgt nak main kena cari 10 org. pada aku tade hal la kan, aslkan aku dapat nak menembak haha 
Mentang2 kat plkn aku pernah menembak,seriusly rasa tak puas menembak kat plkn .
After pergi danga city mall, I pujuk putra pergi angsana.ekal sibuk sgt nak perrgi cs nak jumpa gf kesayangan dia tuh.tapi finally I menang.bkn nak bangga lah kan.Putra agree with me pergi angsana jea.
Aku akan rindu dgn semua nie bila aku pergi terengganu nanti.
Lagi pulak ekal cakap , kalau boleh nak tiap2 hari kita jumpa.nanti kau da kat sane, tak dapat nak kenakan kau lagi. sedihhhhhhhhhhhhhh :(


next time,we meet again :)
iloveyou erey,ekal,apis putra.
Dah 3 tahun lebih kita kawan, kejap gaduh kejap baik haha 
but kita still together until now. nanti bila aku dah kat terengganu, take care.

 Lots of love,
chimie    

No comments: