13 April 2010

tolong tenangkan hati aku, setiap hari aku risau kan dia. dalam kepala aku nie, tak berhenti fikir perkara yang sama. hati aku sangat sgt tak tenang tau tak. please don't do this to me. aku tak tau dgn sape aku nak cerita. maybe putra. tapi dia busy :(
put, I need you la friend. kau jea tau apa yang aku rasa skrg sbb aku tak pernah berahsia apa2 pon dgn kau.
semuanya aku cite kat kau.skrg nie aku betul2 perlukan kau !
tapi kalau nak call dia kena tnggu hari jumaat sbab dia cuti. put, aku dah tak boleh tahan lagi mcam nie.
betul cakap ani, aku yg degil. skrg nie aku terpaksa terima padahnya.
ani dah kata jauhkan diri, jauhkan diri tapi aku still kata takpe takpe .
putra aku perlukan kau.
putra aku perlukan kau.
putra aku perlukan kau.
aku nak elak dari byk fikir, aku paksa diri sendiri tidur. 
even, aku paling benci tidur becoz aku selalu dapat nightmare !
I love him, I love him I love him 
sorry friends, blame it on me :(

No comments: