06 April 2010

Q.T.I PASS !

Hari nie aku bernaseb baik sbb lepas segala ujian Q.T.I.
aku bercakap dgn penuh rasa bangga, padahal ada aku kesah.
aku lega seleganya tapi lepas nie JPJ test pulak. duhhh lepas satu,satu lah masalah.
aku dah malas nak pergi ujian memandu nie.
kalau ada lesen terbang, dah lama aku pergi beli.tapi aku sedar aku sapa. aku bukannya anak orang kaya .
hahaha agak2 kau terasa tak ? yelah aku sapa, kau sapa kan .

Mood aku hari ini rasa nak belajar.
aku dah tak sabar nak sambung belajar, aku boringg duk rumah mengadap latop 24 jam jea.
At least, kalau aku smbng belajar aku dapat berjumpa orang.
Nak tunggu panggilan universiti bulan 6/7 aihhh lambatnyer.
Kalau masuk kolej bulan nie pun dah boleh masuk.
The problem is aku nak IPTA! 
Masuk jea IPTA, ayah dah cakap segala apa aku nak, aku boleh dapat.
Sekarang laptop aku dapat.colour merah lagi awww my fav ;)
Handphone baru , aku lepas JPJ test confirm dah dapat . Apa lagi aku nak ? 
Aku nak belajar belajar belajar . Aku nak tu jea.

No comments: