24 April 2010

Fasa kerja .

Hari jumaat smlm aku pergi submit borang keje byself.
rasa macam teruja laa jugak nak keje sbb aku tak pernah keje sblum nie.
aku nie kan pemalas antarabangsa nak kerja nie, itupun sbb dah didesak oleh ayahanda.maka aku turutkan jgak laa permintaan ayahanda tercinta nie. 
Ada betulnya apa yg ayah ckp, kerja dulu before smbung belajar cri pengalaman.Haha 
Bila tak rasa pengalaman nak cari kerja nie, korunk tak kan merasai betapa pentingnya kerja utk mencari duit.
Sebelum aku pergi , aku contact ekal apis putra. tanya dorunk kat mane.
sbb aku pegi sorunk, rasa boring laa jln sorunk.
1st ekal tak boleh teman sbb dia kat uda, 2nd putra dia keje, 3rd APIS penyelamat aku !
nasib baik la dia ada kat jusco. jumpa kejap pon jadilah . buat teman orang kata haha


And then, lepak jap kat dalam toilet. hanya toilet jusco jea yg aku boleh lepak lama2.toilet awam lain err tidak.
lepas merepek snap snap picture , aida call kata dah smpai. kitorang terus pegi sushi king submit borang.
but kesian aida borang dia tak lepas sbb dia belum ada no.ahli kwsp.
tulah padahnya percaya sgt agent2 kwsp nie padahal menipu jea.
tak pasal2, kau kena masuk kerja lambat.
aku alhamdulilah isnin dah boleh start kerja. chayok2 !
p/s: aku masih ragu dgn kau, aku tak tau nak terima kau balik ke tak.Kalau aku beri kau peluang, sanggup tak kau berubah utk aku ? demi aku ?

No comments: