19 April 2010

esok interview , makkk !

apa nak mula erkk ? 
nie haa baru tadi aku dapat call dari sushi king jusco , betul kan betul kan ejanya tuh ? nanti kak ira marah lagi laa awakkk mcm kat fb aritu haaa sorry awak.
sushi king minta aku datang interview esok. mak takottt ! 
act tade pape pon, aku tau mestilah kan. ala tanya gitu2 jea laa nanti mesti punya.
aku tak pernah keje , so aku tak tau nak mulakan mcm mana.
kalau dapat esok, diejaa tolong gua waaa ,
nanti dapat keje sama ngan dieja, msti best kan. dah la kau comel pakai uniform tuh hehe

pasal semalam, reunion utk skst dan skut. act tak best sgt laaa.
aku hadir hanya utk memeriahkan majlis plus aku ajk. AJK ?
haha ala yg macam dulu2 kita masa sekolah.
ada ketua kelas,penolong kelas, bendahari blablabla......
penat wokk mengemas rumah besar nie, aku hanis kemas dalam kol 8 lebih gitu terus balik.
ibu pun dah call, mcm marah jea.
pada aku semalam yg best bila naqiatul datang bwk camera mahal.
aku tukang belasah camera dia, pose sana pose sini sampai peluh ketiak haaaa
minta2 kau tak kesah erk ? :)
i tunggu you kitul nak upload gambar tuh sume .
one more i dah tukar background, rasa background lama semakkk, dat's y aku tukar nie.
agak semakk lagi, aku tukar lagi.

No comments: