11 March 2010

Result Spm

First sekali,aku nak say congratz pada yang straight A's.Aku? menangis air mata berdarah pun aku tau benda dah lepas,and tak boleh patah balik.Rasa nak ulang? baik tak payah.I don't want to waste my time dgn exam mcm nie lagi.Result aku biarlah rahsia.. Please jgn bertanya okay ? Aku sebak masa ayah call say Tahniah ! tahniah ? Ya allah,aku dah kecewakan ayah.Memang aku takde gagal,tp tp aku still tak puas ati.Nape ntah.grrrr Eyy,jumpa sorunk makhluk nie menyakitkan hati boleh arkk time kat skola td.Tergesek gesek dpan aku nak menayang segala benda yang kau ada ! HALAMAK KAMPUNG AR LU ! MCM BUDAK2 BRU NAK NAIK ! aq geli geli dan meluat dgn sikap kau yg tak berubah.Baru nak buat kebaikan,orang buat aku nak jadi jahat.Mula ar mulut aku nak sumpah seranah orang.Reti tak kau jauhkan muka dari aku nampak ! GRRRR

No comments: