28 March 2010

I've got you new moon :)

Setelah saban aku menanti nak beli novel Twilight New Moon, finally I've got it yuhuuu :) 
4.30 pm td ayahanda ajak pergi harris jusco tebrau, 
dari pagi tadi aku dah pasang niat nak pujuk ayah nak beli novel nie ,
ayah buat diam jea, ingatkan tak nak pergi ,
Last2, ptg tadi tetiba jea ayah suruh aq siap. aihhh seronok kau ! haha 
Pusing sekeliling harris td cri novel twilight tak jumpa2,
endingnya, terpaksa aku tanya pekerja harris suruh check senarai buku ada jual ke tak . ngee
Selain membeli novel twilight, aku beli buku Alaf 21 Anda yang baru , 
maklumlah aku kan mcm menjadi org yg baru setelah bertudung nie ;p
and and I beli buku cepat pandai bahasa Inggeris.
Aku beli buku nie cuz aku nak memantapkan lg pronouns aku in english. very very bad laa .
Mane laa tau kan one day smbung study outside malaysia ,
takdela terkebil kebil aku nak memahami apa mat saleh nie cakap, haha
coz lain negara, lain pelat english.
contohnya Iklan sensodyne bahahaha :D
tapi td aku nak one flower pink dress , aihh gila lawa bhaii ,
takpe takpe, kau tunggu aku beli kau eh.

 

No comments: