01 January 2010

PLKN/AZAM BARU 2010

HAPPY NEW YEAR TO EVERYONE :)
Act i'm not excited about new year,ntahlaa.rasa macam tahun sebelum nie sama jea dgn tahun nie.Aku suka tahun 2009 becoz tahun aku kurang masalah.tahun 2009 aku belajar berkawan dgn orang yang selama nie jarang2 aku pernah buat.Aku bukan ta suka berkawan,tapi aku takot n serik berkawan dgn orang.Dah macam2 hal berlaku bila aku berkawan dengan orang.Tipu aku,mengumpat belakang,cheat wit my bf,ajak ramai2 satu sekolah musuh dgn aku semua tuh aku dah alami.Dat's y bila orang kata aku sombong,belagak aku tak kesah.Sebab aku ada reason yang kukuh why aku perlu limited berkawan.okay ? :)
apa azam baru?
Aku nak 2010 aku dapat berjumpa dengan sumone yang boleh berikan kebahagian yang dah lama aku tak jumpa.Boleh berikan aku ketawa,boleh berikan aku senyum sentiasa dan datang balik perangai lama aku.Sumone yang take care about me and love me forever.CAN ? Sumone yang tak kan tipu aku and setia dgn aku,boleh terima diri aku seadanya .I hope will capai this year ! :)
Azam lain nak chubby.Aku nak tambahkan berat badan aku hingga capai 47 kg.hehe


Friends,by tomorrow aku akan pergi LATIHAN KHIDMAT NEGARA.waaaahhhhhhh ! I'm so excited about dat.I feel like I'm in new different world now.How can I survive in new bed,new bathroom,and new environment.yewww doakan semoga aku sihat sepanjang berada di sana and you guys also semoga sihat okay.Kalau yang biasa sedih datang nak cari aku.Text jea laaa,aku bawak phone.Dah kena main sembunyi2 macam dalam sekolah pulak.haha The best part is aku dah tak sabar nak BERKAWAD !
OKAY baby,byeeeeeeeeeeeee :)

No comments: