24 December 2009

Hello my blog,lame dah aku tak jenguk blog nie.rasa mcm asing bila tgk blog sndiri balik.haha aku tak online dah lame becoz internet di rumah rosak.pakai streamyx rosak,pakai celcom broadband pun nak dekat same jea.Dari start aku habis spm sampai la smlm aku langsung tak online.Alhamduilah hari ni internet aku,tu pun jenuh aku sabar nie.Ikutkan hati rasa nak campak je laptop nie.Lembap nak mampus!
Dah habis sekolah nie,aku rasa lonely giler :( aihh sedih teramat sgt.kdg2 aku tak tau nak msg sape setiap mlm.msg putra num da tuka [bukan nak bgtw,sampai hati :(] msg apis,tuh pun kdg2,kalau dia tak keje lah kan,msg apix pun same jgak kdg2.Nazim? its better aku tak msg dia lagi.Aku tak nak sakitkan hati dia lg.Syah,kau mmg besttt tapi madah nak gado je ngan kau ni! Sengal!
2 Januari 2010 aku dah pergi plkn :) Seronok okayyy.Aku dah tak sabar nak bertempur,haha ayat tak leh bla ;p Hope sepanjang aku takde,semua kawan aku sihat.byeeee muahhh :)

No comments: