25 November 2009

SIJIL PELAJARAN MALAYSIA (SPM) dah dua minggu aku hadapinya.Alhamdulilah aku boleh jawab dengan tenang dan senang.Macam tak percaya aku sekarang tengah jawab exam yang menentukan masa depan aku.Bila cakap pasal masa depan aku jadi gerun.Entah aku boleh dapat result yang cemerlang ke tak.I hope I will pass my spm with flying colours ! Aku rasa macam nak jawab lagi paper sejarah (my fav subject) .Keluar dewan,rasa lega sangat.Aku yakin aku dah buat dengan baik dan aku boleh dapat A+.Ramai dah menyindir,Afiqah kau cepat lah jadi lawyer ! HAHA Semua orang tahu cita-cita aku.Semoga apa yang kalian selalu cakapkan menjadi nyata tak kurang juga kawan2 aku yang lain :) Kejayaan aku mungkin tak bermakna kalau kawan2 yang lain tak berjaya jugak.huhu

Sometime aku kelakar tengok cara aku belajar.Dalam nak menunggu ke pukul 2 ptg,aku dgn sofi boleh gelak2 lagi kat kantin,makan sampai kenyang belajar nye sikit jea.Bila dah kat sekolah,aku rasa aku dah tak boleh nak study lagi.Dgn bising,tak mandi kena stayback sampai petang.Aku tak selesa sgt.Mengantuk satu hal! 

Paper Add Math tadi,dengan confident aku jawab HAHA entah macam yeye jea jwapan aku.Aku tak amek peduli sangat paper Add Math sebab aku mmg TAK SUKA ! Bila aku sambung belajar lagi, sumpah aku tak nak jumpa dengan subjek Add Math lagi. Cuma aku hargai penat lelah Puan Rohani ajar budak2 melayu.Harapan macam tinggi,tapi please jangan letak harapan tuh kat aku.Ayah aku pun cakap,credit jea pun tape lah kak hehe.Aku tak sabar nak jawab paper chemistry (paper last) Dalam otak aku nie,dah macam2 benda aku nak buat lepas spm heeee ;D

No comments: