18 October 2009

Openhouse


wit apis (bangla byk suka) haha p/s:penat balik openhouse,panas terik sgt muka msing2 hitam dah.


Semalam putra temankan aku.Dia dtg rumah wit apis.Thank you darl :) Waktu aku sedih,putra tau temankan aq.org lain takde pun.Time aq ada msalah org lain sume nak cabut lari.Putra jea yg faham aku selama nie.That's y jgn marah la klu aq kata putra la kwn yg pling aq syg.Dah la dpat plkn same2.Minta2 kita dpat same u.Tak nak pisah doe ngan putra.Putra kekuatan aq dlm life nie.Putra pun ada problem jgak.Aq tau.Ramai org mcm tak appreciate dye an,that's y kut kitorang jd rapat..Msing2 have background and problem yg sama.haishhh Apa yang aku buat selama ni pun org tak pernah hargai aku,aku jadi tempat orang hilangkan bosan.Bila perlu aku jea tau nak carik.Bila ada lain,tinggalkan aq mcm aq ni takde perasaan.Putra,jgn tinggalkan aq mcm dorunk buat kat aku :(

No comments: